вівторок, 16 квітня 2024 р.

 Здоров’я – найцінніший скарб

Під час війни люди часто не приділяють достатньо часу своєму здоров'ю і не дбають про себе належним чином. Проте відновити втрачене здоров'я набагато складніше, ніж підтримувати його.
Тож, напередодні Всесвітнього дня здоров’я, який відзначається щорічно 7-го квітня, працівники КЗ «Центральна бібліотека» Олександрівської селищної ради провели калейдоскоп здоров’я «Час обирати здоров’я». Програма заходу була насиченою та розпочалася із відкриття книжкової виставки-роздуму «Здоров’я – головний життєвий скарб», на якій презентувалися видання, що допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а головним чином – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили власного організму та природні засоби. Учасники заходу обговорили тему правильного вибору відносно свого здоров’я, адже саме він робить людину вільною і незалежною, дає їй сили і натхнення у всіх її справах і починаннях.

Працівники книгозбірні запросили всіх учасників заходу долучитися до онлайн-вікторини «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати», яка розміщена на сайті та фейсбук-сторінці бібліотеки. Гостям калейдоскопу здоров’я подарували буклети «Ментальне здоров’я», «Скажіть собі: «Я обираю…» та «Молодь обирає здоров’я», розроблені бібліотекарями.
Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно. Тож бажаємо бути здоровими і життєрадісними!

Немає коментарів:

Дописати коментар