пʼятниця, 4 серпня 2023 р.


#Спільно Благодійний фонд "Безпечне майбутнє"
Психологічне здоров’я в умовах війни
Після початку повномасштабного вторгнення українське суспільство стикнулося з великими проблемами соціально-психологічних змін, що переживають люди в умовах війни: постійна стресова ситуація, соціальна адаптація на нових місцях вимушених переселенців, потреба відновлення здібності людини до звичної життєдіяльності, необхідність психологічної реабілітації та збереження здоров’я.

Сучасні події негативно впливають не лише на психологічний стан дорослих, особливу шкоду вони несуть психологічному здоров'ю діток.
Тож, аби зберегти психологічне здоров'я майбутнього покоління у комунальному закладі «Центральна бібліотека» Олександрівської селищної ради на черговій зустрічі батьківського клубу «Родинне коло», що працює у межах проєкту «Швидке реагування в Кіровоградській області для задоволення потреб дітей та їхніх опікунів у тому числі внутрішньо переміщених осіб, які постраждали внаслідок війни в Україні,що реалізується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у партнерстві з Благодійним фондом «Безпечне майбутнє» проведено калейдоскоп здоров’я з елементами тренінгу «Життя в умовах війни: психологічне здоров’я особистості».

На подвір’ї бібліотеки зібралася компанія друзів, які запаслися гарним настроєм та провели час в режимі офлайн: не сиділи у соціальних мережах, а вирішили пограти з м’ячем у рухливі ігри, просто поспілкувались, та поговорити про цікаві книги. Розпочалося дійство з привітання, яке дало можливість присутнім познайомитися між собою.
Батьки та діти взяли активну участь у вікторинах, відгадували загадки, згадували прислів'я та приказки, пов'язані зі здоров’ям, та грали у рухливі ігри з м'ячем.
Цей день став яскравим моментом, коли діти змогли проявити свої здібності та отримали радість від спілкування і розваг.

Немає коментарів:

Дописати коментар