понеділок, 5 квітня 2021 р.

 

               ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я

         7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році. Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини. 

         В читальному залі  КЗ «Центральна бібліотека» Олександрівської селищної ради  відкрито книжкову виставку-заклик «Здоров’я сьогодні  і на все життя!», на якій до уваги відвідувачів бібліотеки представлено книжкові та періодичні видання. Всі експонати здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни,симптомів та профілактики коронавірусу, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості. 

Дотримуйтеся здорового способу життя. Хай щастить!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар