понеділок, 3 жовтня 2022 р.

 ІДУТЬ РОКИ, СРІБЛЯТЬСЯ СКРОНІ…

1 жовтня у всьому світі відзначається Міжнародний день людей похилого віку, проголошений Генеральною Асамблеєю ООН, а в Україні це також і День ветерана. Цей день – це можливість нагадати всім про людський обов’язок бути турботливими і милосердними до найповажнішої частини суспільства.

Шануючи ветеранів та людей похилого віку працівники КЗ «Центральна бібліотека» Олександрівської селищної ради організували годину спілкування « А я люблю життя своє, люблю, й дорожчає воно з літами ...». Серед запрошених також були і вимушено переселені люди з Краматорська, Бахмута, Харкова. Під час заходу створилася тепла, родинна атмосфера. У конкурсі «Моє білосніжне дитинство» учасники згадували щасливі моменти дитячих років: знаменні дати, улюблені шкільні предмети, найсмішніші випадки юності та ін.

Гумористичні запитання у вікторині «Мої знання – моє багатство» розвеселили всіх присутніх, адже за свої відповіді кожен отримав «золоту» медаль. У поетичній хвилинці «Любов і життя нероздільні» читала свої поезії наша землячка, поетеса Надія Поцелуйко. Щирі серця гостей бібліотекарі поповнили порцією жартів під час конкурсу «Поворожи на майбутнє».
За документами, поданими на книжковій виставці «Як серце осені не хоче» було проведено бібліографічний огляд літератури «Бажаємо здоров’я без ліку та довгого віку».
А яке ж свято без гостинців! Отож частували гостей смаколиками від народного депутата України Олеся Довгого, які люб’язно доставила в бібліотеку його помічник-консультант Катерина Бондаренко.

Немає коментарів:

Дописати коментар