середа, 2 грудня 2020 р.

 

                     
                   
                 Обери здоров’я – обери життя

    В Олександрівській районній бібліотеці для дорослих відкрито книжкову виставку-заклик «Здоров’я сьогодні  і на все життя!», на якій до уваги відвідувачів бібліотеки представлено книжкові та періодичні видання. Всі експонати здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок настановлення особистості. Бібліографічний огляд «Здоров’я в твоїх руках», під час якого в інтерактивному спілкуванні з молодими  користувачами читальної зали   бібліотекарі обговорили  усі можливі шкідливі звички та прийшли до висновку, що здоровий спосіб життя - це запорука успіху. Зараз з'явилася ще одна загроза для здоров'я - коронавірус (COVID-19).
Ознайомитися з матеріалами про коронавірусну інфекцію можна в читальному залі книгозбірні. Щоб не захворіти дотримуйтесь умов карантину. Головне, що ми повинні пам’ятати – наше здоров’я залежить лише від нас самих. Лише від нас залежить, чи оберемо ми небезпечне життя, чи ні. І що ми зробимо для того, аби врятувати себе, свою сім’ю, своїх  рідних. Бажаємо всім найголовнішого – здоров’я, всім, хто хворіє – якнайшвидшого одужання. Всім нам – бути здоровими і життєрадісними! 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар