четвер, 22 серпня 2019 р.


                                                   З Днем народження, рідна!

День Незалежності  України кожного року нагадує не тільки українському народу, але і всьому світу, про існування нашої незалежної, демократичної та унікальної  країни. Бібліотекарі Олександрівської районної бібліотеки для дорослих провели вуличну акцію «Моя єдина Україна”,  присвячену 28-й річниці Незалежності України.
Учасники акції мандрували періодами історії  країни, нашого народу та  розширювали знання про національні  символи України. Цікавинки про
становлення державності, традиції, народні звичаї подавалися протягом інформаційної  хвилини «Це моя Україна, це моя Батьківщина». Бібліотекарі  створили виставку – огляд «Книга єднає Україну”, на якій представлена література про шлях нашої держави до самостійності, про видатних особистостей, які зробили свій внесок у цей процес. Окремо висвітлювалося життя країни в сьогоденні: боротьба за мир, шлях до Європи, благополуччя українського народу.




Поетичний вернісаж « В серці маю Україну» подарував найкращі поезії українських поетів про Україну та рідний край. Протягом заходу звучала музична композиція « Тобі, Україно, пісні лебедині, тобі наше серце, і кров, і життя» . Цікаво пройшла
 гра-вікторина « Я і Україна». Учасники акції створили          «Дерево  надій і побажань», де головними атрибутами були листи з побажаннями для України, привітаннями з Днем народження. Із задоволенням всі приймали флаєр- смаколики  «Врожайна  моя Батьківщина» . Закінчилася акція флеш-мобом «З Україною в серці» і одноголосним привітанням зі святом.

Немає коментарів:

Дописати коментар